adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Sabtu, April 20, 2013

Entri lepas Subuh

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

apa khabar semua?harap korang sihat dan bahagia bersama orang tersayang...

hari ni 20hb April 2013...hari ini juga merupakan hari penamaan Calon Bertanding Bagi Pilihan Raya Umum ke 13...walaubagaimana pun senarai calon yang bertanding telah di keluarkan lebih awal bagi semua parti, cuma pada hari ini nama2 calon yang bertanding akan di siarkan secara lebih rasmi.

jadi,kepada yang masih tidak tahu siapa calon yang bertanding di tempat anda boleh la tengok dari mana2 sumber....sbb rasanya mesti akan kuar tv,surat khabar,laman2 sosial dan seluruh internet pasal perkara ni...ini kerana PRU merupakan perkara yang berlaku 5 tahun sekali...jadi,semua benda yang ad di Msia di gunakan sebaik mungkin....hahahahaha...

dalam PRU,x kira la korang pilih parti mana un,tp pandai2 la jaga perangai tu...jangan la berperangai seperti budak2...bergadoh sana sini,tuduh sana,tuduh sini,caci sana sini,maki hamun...merepek la semua ni...ad pulak yang perangai lagi teruk dari budak kecik...siap bole di gelar bagai setan kecik...macam tu la istilah terbaik utk orang2 yang cuba menjadi batu api dan memecah belahkan rakyat Msia sekaliannya...


kalo nak berkempen sekali pun,berkempen la sebaik mungkin,jangan libatkan perkara2 negatif ni...buat malu je budak2 pandang,kita semua da besar...hanya orang yang berumur 21 tahun ke atas je bole join PRU ni...21 TAHUN...bukan nya umur 12 tahun...21,21...da tua!!!!!!!!!!!bukan nya BAYI,KANAK2 mahupun REMAJA...tapi da masuk peringkat DEWASA...ak x tau nak kasi tau korang camne...tp tu la hakikatnya...umur je da besar,tp otak semua macam KARTUN...tp bila budak2 tengok kartun kata cite bodoh la,apa la...haaa...ni sekarang,orang DEWASA pulak buat perangai MACAM KARTUN...ish3...mmg lucu bila di fikirkan...tp tu la hakikat sebenar kebanyakan RAKYAT MSIA....

ak malas nak cakap banyak pas subuh camni...just fikir tu un da cukup yang kita ni da DEWASA bukan KANAK2...

sekian
wassalam


2 ulasan:

Ez Bil berkata...

Selamat mengundi ye Incik Awie. Pilih parti yg benar. Yg membantu rakyat. Bukan menindas rakyat. ^^,

impreza awie berkata...

terima kasih...insyaallah...sy pasti undi yang terbaik untuk masa depan anak2,cucu2,cicit2 dan keturunan sy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...