adsense

Iklan Berbayar

jejaka kacak @ gadis cantek

Jumaat, April 19, 2013

1 hari tanpa update

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

entri kali ni xde la apa sangat...just sbgai opening entri utk entri2 seterusnya je...

hari ni hari Jumaat dan hari ni juga Hari Keputeraan Sultan Perak...

selamat menyambut hari Keputeraan Sultan Perak kepada semua rakyat Perak...x sangka da berumur da dia..tapi masih tetap KACAK dan BERGAYA...korang xpercaya?tgk gambar bawah ni...

hensem x?ni la Sultan Perak,sultan kesukaan kami rakyat Perak :Dkalo bapak hensem,anak mesti hensem kn?korang smua mesti kenalkn anak dia ni?anak dia kan kacak,hebat,bijak,menawan...kira perfect la..tambah2 lagi anak sultan...lagi la howt...ni bukan cite sal anak dia...so kita tolak tepi sal anak dia...hik3...maafkan hamba Raja Nazrin Shah...bukan niat xnak cite sini...tp hari ni hari bahagia Ayahanda Tuanku...jadi,kita stori sal Tuanku nanti ye :D insyaallah


ni la logo negeri perak dan bendera nya...walaupun simple,tp membawa beribu makna bagi kami rakyat perak...simple is the perfect one...dan yg paling penting...PERAK NOMBOR SATU...

terbaik...itulah negeri ak,tempat lahir ku...dan mungkin juga tempat tumpah darah ku...ak harap sangat yang ak xkan keluar dari perak...dan akan terus berada dalam perak dan majukan perak...insyaallah...

ni antara banner lain dari dalam internet...menarik juga dia punya pangkat an?terbaik!
kat bawah ni pula gambar Tuanku dengan Isteri beliau...tetap segak :D

rasanya tu je berkaitan Sultan Perak...

so,kepada rakyat perak sekalian,gunakan waktu cuti ini sebaik mungkin...habiskan masa ini bersama keluarga tercinta tidak kira jika kita banyak kerja,utamakn keluarga...tanpa keluarga siapalah kita...dan ingatlah...waktu cuti ni la nak rehatkan diri,minda,jiwa,iman,perasaan,nafsu dan segala2 nya...dengan merehatkan smua perkara ni,kita dapat menghindarkn diri dari melakukan perkara2 yang buruk dan tidak baik....insyaallah...

sekian dari ak untuk pagi ni..
wassalam :D

11 ulasan:

Nana Liena berkata...

yeay..perak cuti..LOL..
eh, Raja Nazrin punya wife nama tunku Zara right? cantik ..suka tgk..hohoho
btw bro stay perak blah mana???

Fiqa Nsz berkata...

Selamat Hari Kesultanan Perak..:)

impreza awie berkata...

hahahah...tau x pa...cuti...best...

haah...cantik isteri dia..

tinggal kat ipoh...awat?tau ka?duk perak gak ka?

zahidahwahid berkata...

selamat bercuti... memang handsome segak dan bergaya... semoga dipanjangkan usia tuanku...

impreza awie berkata...

huhuhu...selamat bercuti juga...
tu la an...hebat tul tuanku punya gaya...huk3...
amin

Syazwani Afandi berkata...

Selamat bercuti org perak :) patut la adik saya tak sekolah hari ni.. baru tahu kot.. huhu

Aminin berkata...

ai seronok pula jadi owg perak.. dapat cuti
hoho... kena cari org perak ni ;)

impreza awie berkata...

hahahah..terima kasih...

impreza awie berkata...

ahahahha..sonok ye?negeri lain un ad gak cuti masing2...bukan orang perak je...kui3...

nak cari orang perak?haa...meh la datang perak ni...ramai cantik2,manis2,ayu2...kalo kata takat nak cari calon isteri,mmg ad la...bukan sorang,nak dapat 4 terus pun bole...kah3

Ez Bil berkata...

Dapat cuti erk? Untunglah. Tahun ni keputraan sultan TRG hari jumaat jgk. So. X boleh cuti. Sbb TRG dh sedia cuti jumaat tu. T_T

impreza awie berkata...

mesti la dapat...kerajaan negeri Perak baik hati...mmg slalu camni :D
lor...siannya...mungkin dia nak rakyat bekerja lebih untuk tunjuk rasa sayang pada dia :D hik3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...