adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Sabtu, Februari 12, 2011

semalam...

pekehe nye yob dengan smalam?

ad la cite skit...hari ni bgun betul2 punya lewat...ni smua gara2 smalam...huhuh...x de la menarik sangat cite nye...tp nak story la skit...

smalam berbasikal ke bandar universiti...walaupun jaraknya x la jauh mana,boleh kate sekentut je (bak kata mak ak)...x silap ak jaraknye 2km je dr UiTM...tapi dsbbkan x biasa berbasikal jauh2,so mmg penat tahap gaban...waktu pegi x de la penat sgt...tp bila nak balik tu...adoyai...mmg penat sgt...tambah2 gear buat hal...lagi la penat jadinya...yg ak hairannya...betul gear depan gear blakang problem,betul gear blakang gear depan lak wat hal...tension ak di buatnya...yg buat ak bertambah penat,dalam beg,ak isikn barang yg ak beli...ak beli 2 tin susu n horlick...adoyai...da macam bawak laptop la plak an...berat je rasa kat blakang waktu kayuh balik ke UiTM...sampai je kat bilik trus je ak lepak depan kipas...huh...lega siut dapat angin trus menerus...hik3...pepe un,stamina ak smakin meningkat...yeah...smakin hari,smakin biasa ak berbasikal dan smakin hari gak badan ak smakin kecik (errr...ye ke?)...mungkin kut...hik3...

so,kawan2...marilah berbasikal macam ak...ak pasti korang akan lebih bersemangat,dapat mengeluarkan peluh,dapat senaman,dapat hirup udara yang lebih dan macam2 lagi kelebihan berbasikal ni...x caya korang cuba la ek...ak un da dapat rasa perubahannya...korang smua bila lagi...

thats all from me...ty for read it...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...