adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Ahad, Jun 23, 2013

Alergik

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

entri kali ni pasal diri ak je...tak de mood nak update sangat...

ak ni ad macam2 penyakit...dan penyakit utama ak menjadi penyebab kepada penyakit2 lain yang ak ad ni...alergik ni adalah salah satu penyakit tambahan yang ak dapat...sangat2 terseksa dan menyakitkan...gatal2 satu badan...hanya Allah je tau betapa seksa dan sakitnya yang ak rasa...ak un tak tau ak alergik pada benda pe...sampai seluruh badan ak gatal2...setiap hari sapu ubat,makan ubat....tp makin teruk jadinya...

ya ALLAH, ampunilah segala dosaku...berikan aku kekuatan utk teruskan perjuangan ku di dunia ini...hanya pada Mu kami bermohon dan meminta...

spatutnya hari ni ak kena ajar sorang junior ak sal komputer...tp ak baru tau yg ayah ak nak pegi kursus dan mak ak takde teman kat rumah...so,ak buat keputusan utk tangguhkan ajar budak tu dan lebih baik rasanya ak temankan mak ak...insyaallah, kalo ak mampu,ak bole buat banyak benda utk bantu mak ak...tp tu la,penyakit telah menghalang sbahagian dari kemampuan ak....ak redha dan terima segalanya...

rasanya cukuplah ak merepek...insyaallah malam ni aku akan update pasal contest...amin...jika panjg umur...

sekian,
wassalam

1 ulasan:

Nurfatihah berkata...

makan jgn sembarangan..
kena jaga betul2..
in sha Allah akan sembuh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...