adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Khamis, Jun 20, 2013

Aku dan Penyakit

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

entri kali ni ak nak story skit pasal jasad aku yang lemah dan hina ni...ak test air kencing dan darah 2 minggu lepas,keputusannya amat menakutkan...ak di katakan ada penyakit keturunan dan aku ni macam magnet,terima je smua penyakit keturunan sblum2 ak...salah satu penyakit keturunan adalah Tekanan Darah Tinggi (high blood pressur)...so,ak ad darah tinggi...tu satu dan ada lagi penyakit2 lain yang tak bole ak citekan...bukan pe,biarlah ia menjadi rahsia ak dan orang yg mengenali ak saje yang tahu...tp selain dari darah tinggi ak ad kencing manis, gastrik dan migrain...lain2 penyakit masih rahsia dan tak perlu rasanya ak citekan kat sini sbb korang sendiri bole tau penyakit2 keturunan ni...harap2 begitulah

jadi,ak di sini memohon jasa baik kalian untuk mendoakan supaya ak cepat sembuh...doa kalian banyak membantu aku utk terus sihat...

terima kasih kerana sudi membaca...
sekian,
wassalam

7 ulasan:

nabila biela berkata...

selalulh brdoa..insyAllah..moge sembuh dan sihat selalu nti

Nana Liena berkata...

ayoo.. bahaya juga darah tinggi heh.huhu.. bawa2 la bersabar n buat apa2 yang doktor suuruh macam jaga pemakanan segala..

jangan rasa diri lemah,tapi bangkit dan lawan .. :) get well soon. inshaaAllah.. :)

Shakira Pathi berkata...

InsyaAllah awak akan sembuh

Nurfatihah berkata...

In sha Allah...
segalanya akan pulih... :)

Imani Iwani berkata...

in sha allah..semoga awak di beri kesihatan yg baik..amalkan gaya hidup cht..

impreza awie berkata...

@nabiela : baik...terima kasih atas nasihat dan doa :D

@nana : baik...terima kasih atas kata2 semgat dan nasihat juga doa :D

@shakira : insyaallah..amin..terima kasih

@fatihah : amin...moga2 sy pulih sepenuhnya

@imani : amin...terima kasih atas nasihat dan doa :D

Syeeda berkata...

semoga cepat sembuh. InsyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...