adsense

Iklan Berbayar

jejaka kacak @ gadis cantek

Jumaat, Mei 17, 2013

Terakhir?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

hummmmm...
aku rasa macam hari ni hari terakhir aku hidup di alam ni...aku rasakan suatu kelainan yang sangat berbeza dari sblum ini...ya Allah,adakah benar apa yang aku rasakan ini?

ya Allah,jika benar hari ini merupakan hari terakhir aku,Kau tabahkan hati orang2 yang mengingati aku...Kau sampaikan salam rindu ku pada semua orang yang ak kasihi,cintai dan sayangi selama ini...aku juga ingin memohon seribu kemaafan dari semua orang yang pernah mengenali aku atau pernah tahu akan aku...ya Allah,ampunkanlah segala dosa ku...begitu banyak dosa ku ya Allah...permudahkanlah segala urusan jasad dan roh ku..hanya pada Mu aku berserah dan meminta...amin ya rabal alamin...


1 ulasan:

sitirohaida berkata...

la....sedihnya entry nie.kenapa dik..
semoga dipermudahkan urusan ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...