adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Rabu, Mei 08, 2013

ENTRI PROVOKASI/MENCETUS/PERKAUMAN : baca jika mampu terima

Assalamualaikum dan salam sejahtera

entri kali ni ladalah seperti tajuk di atas...

 
ENTRI PROVOKASI/MENCETUSKAN PERGADUHAN dan PENGHUJAHAN...

kepada yang nak baca status ni sila teruskan bacaan..
kepada sesiapa yang tak boleh terima status aku sila delete or report or pepe je la...
hanya orang pandai,orang bijak,orang berilmu,orang yang faham ISLAM,faham melayu dan orang2 yang ingin berjuang memberpatahankan ISLAM,MELAYU dan MALAYSIA je akan faham pe benda aku nak stori kali ni...




kepada PENYOKONG2 PR;PAS,PKR dan DAP sorilah...aku tak suka korang...sbb korang suka timbulkan kekecohan dan suka ganggu orang dan sibuk dengan status aku...

kepada PEMIMPIN PR;PAS,PKR dan DAP aku mmg tak suka korang...hanya pandai berkara2 tapi tidak pandai lakukan apa yang korang katakan...

kepada PENYOKONG BN;UMNO,MCA dan MIC korang ok tapi masih ad kelemahan....jaga la hati korang,jaga diri sendiri,jangan jadi cam depa...kalo orang kutuk kita,orang kenakan kita...kita sabar je...terima je...kalo nak balas,balas dengan cara berilmu dan bijak...jgn ikut cara diorg...

kepada PEMIMPIN BN;UMNO,MCA dan MIC please la...jgn la pikir diri kalian saje...dan ni khas utk MCA dan MIC;kalian adalah bangsa lain dan tolonglah jangan nak cari pasal dengan kami orang MELAYU dan UMNO...tolong jangan tamak nak pangkat itu dan ini...jangan nak timbulkan kemarahan orang ISLAM terutamanya....dan ni khas utk UMNO;kalian orang MELAYU dan ISLAM,tolonglah perjuangkan ISLAM bukan sekadar MELAYU...please...dengar la kata2 rakyat dan penyokong kalian ni....

dan ini adalah status provokasi/perkauman/pencetus dari aku

aku penyokong tegar Barisan Nasional...aku jadi camni sebab aku nak follow UMNO...aku sokong UMNO sbb UMNO di pelopori dan di wakili oleh orang ISLAM dan MELAYU...

aku MELAYU dan aku juga ISLAM...aku memang RACIST...aku cukup RACIST dengan orang yang cuba dan terus MELAWAN dan MENENTANG ISLAM dan MELAYU...

aku cukup pantang kepada orang yang memainkan HAK ISTIMEWA orang ISLAM dan MELAYU kat MALAYSIA...

aku RACIST kepada kaum2 CINA,INDIA...tau sbb pe?KORANG tu tak sedar...korang tu duduk kat MALAYSIA atas sbb kami ORANG MELAYU baik hati..kalo kami nak halau korang,bole je...KORANG bukan PENTING sangat pun...takde korang pun kami boleh HIDUP...kami MELAYU dan ISLAM kuat je...kami ada ALLAH...kami ada QURAN...kami ada HADIS...kami ada SUNNAH untuk di ikut...SYURGA di janjikan untuk kami orang ISLAM yang mengamalkan segala tuntutan agama kami...SYURGA itu indah..kalo kalian orang CINA dan INDIA nak masuk SYURGA gak,JOM la MELUK ISLAM...kami mengalu2kan saudara BARU...

kami sesama ISLAM adalah BERSAUDARA...kami takkan biarkan saudara kami di tindas,di caci,di marah,di tipu dan lain2...kami akan terus pertahankan ISLAM dan melindungi saudara2 kami...

aku dengan ini tidak akan membiarkan kalian semua;saudara2 seISLAM dan bangsa ku di tindih,di tipu dan di perolok2kan...aku akan terus berjuang hingga ketitisan darah terakhir...selagi hayat di kandung badan...

ikhlas dari aku,
shafawi dzulkefli


*nak hujah?jangan kat sini,jom kita face to face...

8 ulasan:

Mohamad Khairil berkata...

sejujurnya..saya juga setuju dgn hujah2 anda!! :D

Nana Liena berkata...


semua parti ada pro kontra..tak semua perfect..
n me as malaysian mmg suka negara pelbagai kaum ni..cuma masing2 kena pandai bawa diri n tak bersikap perkauman..cukuplah jadikan 13 mei tu sebagai sejarah yg mengingatkan para pemimpin yg negara kita ni bukan hanya ada Melayu..
apa2pun janganlah sampai soal kedaulatan Islam dan Melayu digugat anasir 'jahat'..

The Silencer berkata...

as salam . pendapat saya pemimpin yang benar benar islam adalah pemimpin yang melaksanakan hukum Allah swt di atas muka bumi ini dan menegaskan syariat islam . bukan hanya dengn pembangunan yg ingin dikecapi pada masa akan datang . ahli ulama' ada berkata begitu ,*maaf hanya memberi komen

memang hak anda untuk tidak menyukai pemimpin DAP , PAS , tapi hak kami juga untuk terasa dgn apa yang anda katakn .

apa2 pun rezeki itu allah swt taala yang beri . buruk dan baik datang dari dia .

The Silencer berkata...

sory silap bukan dap dan pas , tapi pkr dan pas .

teha marshellow yui berkata...

setuju .. umno

Nurfatihah berkata...

ok...teringin gak nk face to face ngan awk... =D

tenku butang berkata...

hai.. salam kenal.. =)

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Mizz Aiza berkata...

orang melayu harus bersatu jika nak bangsa ini terus maju dan hak keistimewaannya terpelihara.. jangan berpecah hanya kerana fahaman politik berbeza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...