adsense

Iklan Berbayar

jejaka kacak @ gadis cantek

Sabtu, April 13, 2013

Selamat pagi dunia

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

rasanya pagi2 camni mana ad orang rajin nak baca blog update orang lain kn?kalo ad pun bagi orang yg x tido cam ak ni ha...ye la kut...

haaa...orang kata,update blog pagi2 camni bagus...senang dapat followers or kawan...dan paling best murah rezki kata orang...sama la macam pagi2 kita sapa orang lalu lalang,x un jumpa2 orang kat warung ke pe ke...tp tu smua hanya kata2 dari yg berpengalaman...idak la pulak taunya kesahihan pasal perkara camni...

cukuplah rasanya coleteh pendek di pagi hari ni bagi buka hari yang indah pagi sabtu ni...hhoohoh...

sekian...
wassalam...

4 ulasan:

Nana Liena berkata...

hehe..saya petang baru baca entri nie..hehe.. pagi tadi tak sempat nk blogwalking sgt..rushing..LOL.

impreza awie berkata...

owh..xpe2...sempat baca un da alhamdulillah

Ez Bil berkata...

Ok. Tapi jgn sampai jadi burung hantu. ^^,

impreza awie berkata...

jadi burung hantu mmg da jadi kebiasaan bagi programmer macam sy :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...