adsense

Iklan Berbayar

jejaka kacak @ gadis cantek

Jumaat, April 12, 2013

1st Anniversary Domain www.khairilmazri.com Giveaway

Assalamualaiku dan salam sejahtera...

post kali ni un untuk contest lagi...banyak contest dalam bulan ni...so,kalo x join rugi la...kat bawah ni copy paste dari blog penganjur..

Tak sabar-sabar nak buat Giveaway Pertama saya, sebab nak menyambut ulangtahun pertama domain yang saya dulu inginkan.

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, saya merasmikan 1st Anniversary Domain www.khairilmazri.com Giveaway.

Banner

Syarat-syarat:

1. Mesti pengguna blogspot atau wordpress dalam Malaysia sahaja.
2. Follow saya di blog, Twitter, add to Google Plus
3. Follow juga sponsor:
Sedetik Seketika,
4. Tulis entry "1st Anniversary Domain www.khairilmazri.com Giveaway"
5. Copy-paste entry ini, dan banner di atas mesti letak link ke blog saya.
6. Hantar ke komen entry ini.

Giveaway ini berlangsung pada 11 April hingga 3 Mei 2013. Pemenang akan diumumkan pada hari ulangtahun domain, iaitu 5 Mei 2013.

Hadiahnya:

Topap RM10 X 5 peserta terpilih ditaja sendiri oleh Khairil Mazri
Bloglist selama setahun di blogspot dan wordpress (akan datang).
Topap RM5 ditaja oleh Ina Zalina
(hadiah akan ditambah kalau ada sponsor sudi bekerjasama dengan saya)


menarik tak,menarik x?kalo menarik jom la join skali...untung2 bole menang...

sekian...
wassalam...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...