adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Selasa, Januari 18, 2011

semalam dan hari ini !!y

mengapa semalam dan hari ini?mengapa bukan kelmarin dan semalam...dah3...x yah nak merapu...sbbnye mudah saja...smalam n hari ni ak berpuasa sunat...tu je...bukan sunat un sbenarnya...ianya puasa wajib untuk ak...ini merupakan nazar ak sebelum menerima keputusan peperiksaan sem lepas...jadi sem ni,ak kena la melunaskan nazar yg telah ak buat...alhamdulillah...hari ni merupakan hari puasa kedua dalam minggu ni,puasa ketiga dalam bulan dan tahun ni dan hanya tinggal 4 hari je lagi untuk puasa nazar ku habis...tp,faham2 je la...bila berpuasa macam2 musibah meninmpa diri...ye la...untuk menguji diri dan untuk menghapuskan dosa2 kecil yg ad dalam diri ini...tp ak rasa seronok sgt bila berpuasa ni...ak un x tau nape...tp rasa cam sedikit tenang...dan perkara len yg best...ak gak boleh mengurangkan berat badan di samping 'save budget'...huhuh...mmg bagus la kalo berpuasa ni...tp kalo korang x biasa...ak galakkan korang cuba la berpuasa...cuba buat pada hari isnin atau khamis dahulu...pilih salah satu hari...sbb x biasakan...so,kena mula dari bawah...harap membantu...jadi...jom kita berpuasa...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...