adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Ahad, Julai 07, 2013

Aku rajin

assalamualaikum dan salam sejahtera

entri kali ni takde pe sangat...just nak update blog...nak tunjukkan ak ni rajin je...hohohoho...

act,ak ad banyak keje yang tak setel...paling ak tension skali pasal hadiah pemenang2 ni...ntah bila la ak ad masa nak setelkan smua ni....hanya Allah je yang tahu....

buat masa ni mmg ak sangat2 bz dengan kerja ak...kerja ak amat penting bagi ak...ini la mata pencarian ak,jadi ak kena fokus dan berikan sepenuh daya,usaha dan tenaga ak utk siapkan kerja ak ni....bole kata macam antara hidup dan mati la keje ni....sbb keje2 ni menentukan masa depan ak....insyaallah...

ak harap korang yang menang bole bersabar dengan sikap ak yg teruk ni...maafkan ak....

sekian...
wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...