adsense

jejaka kacak @ gadis cantek

Rabu, Mei 27, 2009

cerita sedih nih ---->dikir


hurm....
korang nak tau x?
bainun juara dikir daerah kinta....
tukang karut ngan tok juara terbaik pun kami sapu....
menarik kan?
tapi ape yg berlaku waktu kami pi peringkat negeri?
mmg menyakitkan hati....
kami buat yg terbaik tu....
tapi x menang....
ape2 pun x dapat...
panas gile rase waktu tu...
klau nak di ikut kan kate salah sorg hakim....
"saya rase bainun bleh jadi juara kalau penonton yg jadi hakim"
hurm...
itu yg die kate...
ape yg kami dapat,kalah je....
yg menang nye first lamborkiri,second gerik,third clifford.....
huh...
klau nak ikut kan kami punye persembahan lagi best....
kami heran dan plik ngan keputusan tu....
kami terima je memulanye....
tapi dua tiga hari pas tu,cikgu cite hal sebenar....
kate hakim yg same.....

"bainun spatutnye bleh menang,tp 3 org hakim lagi nak sgt bagi lambor,gerik ngan clifford menang...."alasan mereka untuk lambor"diorg bagus dan dah ade pengalaman tahun lepas"
alasan mereka untuk gerik"diorg ok cume silap skit2 je......."dan alasan mereka untuk clifford"mereka tuan rumah , kene bagi menang...."....
ape korang rase?
x macam hampeh ke?
ape jenis hakim camni?
menghakimi pertandingan dgn x adil....
mmg neraka la tempat mereka....
renung2 kan dan selamat berfikir....
p/s:kalau nak tgk dikir bainun carik je kat youtube....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...